Orderadministratör till Stayhot!

Orderadministratör till Stayhot!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha chansen att utvecklas på en arbetsplats med stor frihet och flexibilitet, där det är högt i tak och en gemytlig familjekänsla och atmosfär? Stayhot söker nu dig till en bred administrativ roll där du är strukturerad och organiserad samtidigt som du kommer in med ett flexibelt och anspråkslöst tänk. Ansök till det varma och härliga familjeföretaget Stayhot där stora utvecklingsmöjligheter väntar dig!

OM TJÄNSTEN
Stayhot sätter varm mat i fokus. Med över 35 års erfarenhet i branschen fortsätter de att utveckla och tillverka innovativa och hållbara varmhållningslösningar till morgondagens restauranger. Läs gärna mer om företaget och deras fantastiska produkter här.

På Stayhot blir du en del av ett tight team där alla bidrar och påverkar, vilket resulterar i en rolig och effektiv arbetsplats. I rollen som orderadministratör kommer du att arbeta med den dagliga driften av orderadministration och kundbemötande via mail, telefon och besök.

ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna kommer att bestå till störst del av att du jobbar med kundkontakt och orderhantering. Sammanfattningsvis kommer du att:


* Ta emot inkommande samtal och beställningar
* Orderhantering, administrering och boka frakter
* Hantera mailärenden


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieutbildning
- Har tidigare erfarenhet inom kontor och administrativa uppgifter exempelvis som receptionist eller motsvarande
- Talar och skriver flytande svenska och engelska

Meriterande


* Erfarenhet av olika affärssystem, exempelvis Visma och Fortnox
* Erfarenhet från restaurangbranschen
* B-Körkort


Som person är du


* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Flexibel
* Ansvarstagande
* Har stor samarbetsförmåga


Övrig information


* Notera att bakgrunds/säkerhetskontroll kommer att göras i samband med anställningen
* Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid
* Placering: Häggvik, Sollentuna


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 2 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Inköpsadministratör

Inköpsadministratör

11 oktober 2024

Transportkoordinator till läkemedelsföretag!

Transportkoordinator till läkemedelsföretag!

11 oktober 2024