OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Future People söker en orderadministratör med ett brinnande intresse för service och människor till vår kund i Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Du kommer att ha en nära dialog med företagskunder samt många interna kontakter och du förväntas ge alla en förstklassig service. Företaget är väldigt bra på det dom gör och utmanas ständigt av nya lagar, regler och processer. Ingenting är dock omöjligt när man jobbar i ett härligt team som präglas av ödmjukhet och god vilja. Business Support har ett viktigt samspel med säljarna (KAM) för att bidra och utveckla affären. Sambesök hos kunder förekommer.
- Ordermottagning via olika kanaler.
- Ärendehantering.
- Problemlösning.
- Medverkan i olika projekt.
- Arbete med vissa utredningar.
- Visst administrativt arbete.
Skallkrav:
- Du har en mycket god kommunikationsförmåga.
- Goda kunskaper både skriftlig och muntlig på svenska och engelska.
- Du har tidigare arbetslivserfarenhet av orderhantering via telefon.
- Du har mycket god systemvana och har lätt för att sätta dig in i nya rutiner och processer.
Börkrav:
- För att trivas i rollen har du ett genuint intresse för att ge god service samt gillar problemlösning med siffror.
- Du har en förmåga att hantera stundtals stressiga arbetstoppar på ett strukturerat och lugnt sätt.
Personliga egenskaper:
- Som person är du ödmjuk, målinriktad och brinner för mötet med kunden.
- Du är intresserad av affärer inom B2B, har en utåtriktad personlighet och trivs i en miljö präglad av kundfokus.
- Det är mycket viktigt att du trivs med att arbeta i ett team där vi stöttar och hjälper varandra och har roligt tillsammans.
Vi ser att du har ett brinnande intresse för människor och service och att du är positiv och social som person. Du är ordningsam och en god kollega som är är öppen för att ge och få feedback i din yrkesroll.
Omfattning: Heltid, visstid till den 31/8 2023.
Start: 17/10-2022.
För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad i hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.
Vill du vara en del av vårat team? Varmt välkommen med din ansökan!
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har inte möjlighet at ta emot ansökningar via e-mail.
Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Sista ansökningsdagen: 2022-09-20