OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT.Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher.Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare.Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.Vi söker nu för rekrytering till vår kund GEZE Scandinavia AB en orderadministratör.GEZE är en världsledande tillverkare av manuella och automatiska dörr- och fönsterteknologisystem.Moderbolaget finns i Tyskland.[[ Tjänsten innefattar omväxlande arbetsuppgifter såsom inköp till vårt lager, ordermottagning, orderregistrering, fakturering, registrering av serviceorder mm.Arbetet innebär mycket kontakt med kunder i hela Norden via telefon, mail och fax.Vi ser gärna att man har några års erfarenhet av liknande arbete.Goda kunskaper i affärssystemet SAP krävs liksom goda kunskaper i engelska språket.Har man kunskaper i tyska och/eller finska är det meriterande.[[ För att trivas med detta arbete måste man tycka om att ge bra service, vara flexibel och arbeta självständigt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719