OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu dig som vill arbeta som orderadministratör hos våran kund!
Din profil
Vi söker dig som har:
- Goda kunskaper i excel, speciellt med Pivot och Vlook up.
- Flytande i både svenska och engelska.
- Meriterande om du har erfarenhet från Order/logistik och arbetat i SAP
För att lyckas i denna roll behöver du vara strukturerad, effektiv, ha ett öga för detaljer - samt ha god social och kommunikativ förmåga. Vår kund är ett snabbrörligt företag och för att lyckas i rollen bör du vara flexibel och uppskatta att arbeta i ett högre tempo.
Övrig information
Placeringsort: Kista, Stockholm
Start: Snarast möjligt
Lön: Enligt ök.
Du kommer att arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos vår kund i 6 månader med goda möjligheter till förlängning. I samband med intervju kommer vi berätta vem vår kund är.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Isabel Paymandar.
Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepensio