Orderadministratör till Upplands Väsby

Orderadministratör till Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Vi söker en noggrann orderadministratör till Upplands Väsby för omgående start. Du ska vara social och ansvarstagande och gilla ett omväxlande arbete i ett framgångsrikt teknikföretag.

Arbetsuppgifter

Som orderadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom order, leverans och administration.

Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:

- Orderregistrering i affärssystemet
- Orderbevakning och leveransuppföljning
- Löpande kontroll av buffertlager och lagervärden
- Kundkontakt
- Fakturor till kund


Du blir en del av ett trevligt backofficeteam och samarbetare nära kompetenta och erfarna kollegor. Företaget har nyligen bytt affärssystem till Microsoft Business Central.



Kvalifikationer

Du bör ha en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom order, leverans och administration. Du har god förståelse för logistik-, order-, leverans- och fakturaflöden. Det är mycket meriterande om du har arbetat i affärssystemet Microsoft Business Central.



- Mycket goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav




Personliga egenskaper

Viktiga egenskaper är att vara social, prestigelös och öppen. Du tycker om att hålla flera bollar i luften samtidigt och är bekväm med att jobba mot deadlines och leverera resultat. Du är lösningsfokuserad och gillar att arbeta på ett proaktivt och smart sätt. Du har inga problem att arbete självständigt.



Du har vidare skinn på näsan och är bra på att kommunicera med både kunder, leverantörer och kollegor. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att vara förändringsbenägen, flexibel och driven. Du trivs i ett mindre bolag där alla hjälps åt.



Mer om tjänsten

- Tillsättning: omgående
- Omfattning: heltid
- Placering: Upplands Väsby
- Uppdragstyp: 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden efter 6 månader önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar




Andara Professionals ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2021
  • Ansök senast: 19 november 2021

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024