Orderadministratör till välkänt bolag

Orderadministratör till välkänt bolag

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Bolaget presenteras vid det första intervjutillfället med ansvarig rekryterare.
Din rollVi söker nu en engagerad och serviceorienteradOrderadministratör för ett konsultuppdrag på 12 månader med mycket goda chanser till förlängninghos vår kund. Tjänsten är på heltid med start omgående menmed hänsyn till eventuell uppsägningstid.Som Orderadministratör kommer du ansvara för flera viktiga delar av bolagets verksamhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer inkludera orderläggning i SAP, leveransbevakning, transportbokningar samt kommunikation med kunder via telefon och mail. Du kommer också att vara en viktig länk internt, där du samarbetar med olika avdelningar för att säkerställa effektiva processer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Orderläggning i SAP
Leveransbevakning
Transportbokning
Kontakt med kund via telefon och mail
Interna kontaktytor

Din profilKrav på erfarenhet:
Gymnasial utbildning
Minst ett års erfarenhet av servicerelaterat och administrativt arbete, exempelvis inom kundsupport eller motsvarande

Högst meriterande:
Erfarenhet av SAP
Arbetslivserfarenhet av Orderadministration

Personliga egenskaperVi söker en driven och strukturerad person som trivs i en kommunikativ roll. Du bör vara serviceinriktad med god fingertoppskänsla och ha förmågan att hantera flera arbetsuppgifter parallellt utan att tappa fokus eller bli stressad. Optimism, god inlärningsförmåga och ihärdighet är egenskaper vi värdesätter högt.
Om du känner att du matchar våra krav ser vi fram emot din ansökan. Skicka ditt CV och en kort presentationdär du beskriver hur din erfarenhet och dina egenskaper matchar det vi söker. Ansökningar behandlas löpande.
Omfattning: 12månaders konsultuppdrag på heltid med mycket goda möjligheter till förlängningStart: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstidPlats: Häggvik/Sollentuna
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar kunden med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss via mail - clara.strignert@clevry.com
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Läs mer om våra rekryteringstjänster!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2024
  • Ansök senast: 13 april 2025

Liknande jobb


25 oktober 2024

Projektadministratör till Saab i Arboga

Projektadministratör till Saab i Arboga

25 oktober 2024

Transportkoordinator till läkemedelsföretag!

Transportkoordinator till läkemedelsföretag!

25 oktober 2024