Orderadministratör till välkänt företag i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Presentation

Poolia söker nu en orderadministratör till ett välkänt bolag i Eskilstuna. Detta är ett konsultuppdrag med start 22 januari och förväntas pågå till och med 31 juli 2017.

Urval och intervjuer sker löpande, du är välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

I rollen som orderadministratör kommer du att;

• ta emot, registrera, följa upp och driva order till och med leverans och hantera rapporter för att säkerställa orderstatus.
• vara kontaktpersonen för återförsäljare och svara på tekniska frågor som rör manualer och serienummer, ansvara för att lägga till rabatter, extra kostnader och priser för order.
• hantera prisjusteringar som rör order till återförsäljarna och ha överblick över beställningar.

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig med gymnasieutbildning inom teknik, ekonomi eller administration. Du har flytande svenska och engelska i både tal och skrift, har du ytterligare ett till språk ses det som mycket meriterande. För rollen krävs det att du har goda datorkunskaper.

Som person tror vi att du är serviceorienterad och kvalitetsmedveten. Du har en god förmåga att hantera många saker samtidigt liksom är strukturerad. Du har ett öga för detaljer och kan jobba i ett organiserat team. Du kan arbeta självständigt samtidigt som du är en bra lagspelare.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Vår kunds hemsida

www.poolia.se

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB Örebro
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 7 december 2016

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024