Orderadministratör till vår kund i Sollentuna- konsultuppdrag

Arbetsbeskrivning

PS Partner söker en person till rollen som Orderadministratör till vår kund i Sollentuna. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag i 3 månader med chans till förlängning. Med start i augusti
Bolaget säljer installations- och automationsprodukter med hög kompetens och hög produktkvalitet. De är ett privatägt företag som har valt deras produkter med omsorg för att de ska passa våra kunder på den nordiska marknaden, både vad det gäller pris och kvalitet.
Fysisk närvaro på plats inledningsvis, och därefter några dagar i månaden enligt överenskommelse.
Rollen som Orderadministratör är i denna verksamheten mycket central och avgörande position. Arbetsuppgifterna innefattar kontakt med kunder via mejl, telefon och Webbshop. Kontakt med externt lager.Arbetet innefattar nära samarbete med försäljningsavdelningen.
Vi söker dig
Som har kundfokus, och är systemintresserad. Meriterande medgod förståelse för flödena inom supply chain
- Meriterande gymnasieutbildning inom ekonomi- Administration erfarenhet- Obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift
Med oss på PS Partner får du en personlig och engagerad partner. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar.
Bolaget har kontor i Sollentuna
AnsökanVi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Erikssonpå sandra.syren@pspartner.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PS Partner
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juli 2024
  • Ansök senast: 1 januari 2025

Besöksadress

Första Långgatan 18
None

Postadress

Första Långgatan 18
GÖTEBORG, 41328

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024