OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du service och trivs i en koordinerande roll med många kontaktytor både internt och externt?
Här får du arbeta med administration och orderhantering och vi hoppas att du kan bidra med din förmåga att skapa struktur. Du kommer att tillhöra ett team och vi erbjuder en miljö där du får ta egna initiativ och arbeta nära vår försäljningsfunktion.TECE Sverige AB och region väst är nu i en expansiv fas och som orderadministratör stöttar du våra Account Managers med kundbearbetning i Göteborg. Låter detta som en intressant tjänst för dig?Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Du kommer att bli en värdefull kollega hos oss på TECE och vi har ett starkt varumärke som är känt för sina kvalitativa produkter. Verksamheten har fem fabriker och är inriktad på sanitetssystem, golvvärme, avlopps- och tappvattensystem för VVS-branschen.
Du får också chansen att vara med på vår resa framåt där entreprenörskap och driv symboliserar vårt sätt att arbeta. Som ett led i det har vi en trivsam och kollegial miljö och du kommer att tillhöra ett team med flera kompetenta kollegor.
• En flexibel och dynamisk arbetsplats som uppmuntrar nytänkande
• Ett företag med en strategisk utveckling och marknadsledande i Norden
• En arbetsplats med många do-ers och ett enormt driv i hela organisationen
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
• Ta fram offertunderlag och orderhantering för våra kunder
• Uppföljning av TECEs produkter genom mail och telefonsamtal
• Agera teknisk support för våra VVS produkter
• Produktpresentation för kunder i vårt Showroom
• Dokumentera samtal och försäljning för egen vidareutveckling
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du utgår från kontoret i Askim och arbetar dagligen nära tillsammans med våra två Account Managers. I våra fina lokaler i Askim har vi också en mindre lagerverksamhet och vi är ett litet och sammansvetsats team som upplevs familjärt.
Du kommer att bli en central medarbetare på vårt kontor och kommer även möta upp våra kunder i vårt Showroom. Ansvarig är vår Sales Manager som stötar dig och Hen utgår från kontoret i Malmö. Tjänsten är en provanställning med start enligt överenskommelse och på heltid.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har erfarenhet av offertunderlag, orderhantering och teknisk kundservice. Du är bekväm med att presentera produkter och tjänster via telefon samt hantera kvalitetsfrågor. Du är van att arbeta nära kunderna och som person är du kommunikativ har lätt att knyta och underhålla kontakter och relationer. Du trivs med att driva ditt eget arbete framåt och tycker det är en positiv utmaning att hitta lösningar för dina kunder så att de blir nöjda.
Det är meriterande om du har erfarenhet från VVS-branschen och kan fackspråk med inget krav. Du är en person som har lätt för att lära dig nya produkter och tjänster och beskriva dem för dina kunder. Du har också förhandlingsförmåga och gillar att jobba självständigt med kvalitet, både vad gäller produkter och arbetssätt. Önskvärt är att du har B-körkort, ett krav är dock att du talar och skriver svenska obehindrat, då och då förekommer även engelska.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07