Orderadministratör webbhandel

Orderadministratör webbhandel

Arbetsbeskrivning

Vi säljer militärkläder och friluftsutrustning till privat personer och företag via vår webbutik och i vår fysiska butik i Stockholm/Barkarbystaden, (vilket kommer att vara din arbetsplats).
Våra kunder är först och främst helt vanliga människor men också bland annat försvarsmakten, polisen, säkerhetsbranschen, vaktbolag et c. Våra produkter kommer huvudsakligen från vår egen fabrik där vi designar, tillverkar och producerar större delen helt själv. Men vi har också leverantörer från USA, Europa och andra delar av världen.


Vårt företag erbjuder ett enormt stort utbud av kända varumärken till extra låga priser inom militärmode, militäruniform, sport- och vildmarksprodukter. Hos oss hittar du militärkläder såsom det svenska försvarets uniform M90, marinens M93, militärkängor, vintage fashion och mycket mycket mer!


Vi tillverkar och designer nästan hälften av vårt sortiment själva, vilket gör oss till ett av marknadens mest konkurrenskraftiga företag.

Vårt måtto och ledord för alla våra medarbetare är ansvarskänsla, respekt och arbetsglädje. Och Trivsel!


Vi som äger företaget tar lika mycket ansvar och arbetar tillsammans med våra anställda.


Det viktigaste för oss är att du är villig att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och är på plats!


Vem söker vi?


Vi söker dig som älskar administrativa uppgifter och är bra på att arbeta i ett högt tempo!


Vi har inte många som ringer till oss men ändå tycker vi att du ska tycka att det är lätt att ge bra service och ge ett bra bemötande till våra kunder. Annars har vi det mesta kundkontakt via vår webbmail!


Vi söker dig som vill arbeta i en butik med webbhandel där du i huvudsak ska:
- Hantera kundfrågor via telefon och e-mail.
- Skriva fraktsedel.
- Hantera returer!
- Vid behov hjälpa till med kunder i butiken. - Sällan men det kan förekomma!


Det är inget krav men ett stort plus om du har tidigare erfarenhet inom liknande bransch och bland annat inom yrket kundtjänst.


Vi kommer att stå för utbildning så att du klarar av att möta dessa krav. Det viktigaste för oss är att du är villig att ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du älskar också att ge service och vill utvecklas inom ditt yrke.
Vi kan komma erbjuda högre befattning om man så skulle önska och bevisa att man kan.


Vi vill gärna att du väljer att stanna kvar hos oss en längre period. Och därför kommer vi endast att kontakta de av er som söker tjänsten för en längre period.


Tjänsten är tillsvidare.
- Viktigt är att du är lyhörd och noggrann och gillar att arbeta i team.
- Du är utåtriktad.
- Du är nyfiken.
- Du är motiverad och engagerad.
- Du tycker om att ta ansvar.
- Du har stor arbetskapacitet är självgående och flexibel.
- Tjänsten är på heltid, vardagar mellan kl. 10:00 – 18:00.


Lönen är efter överenskommelse. Dock har vi en minimilön från 135kr/timme


Skicka in din ansökan till: armygross2010@gmail.com


Intervjuer hålls löpande, så skicka gärna in din ansökan snarast möjligt!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NORDIC ARMY GROSS HANDELSBOLAGET Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2020
  • Ansök senast: 3 december 2020

Besöksadress

Fredsgatan 1
Sundbyberg

Postadress

Fredsgatan 1
Sundbyberg, 17233

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024