OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som älskar det administrativa jobbet och är bra på att arbeta i team och att du är tillmötesgående i ditt kundbemötande.
Vi har inte många som ringer till oss men ändå tycker vi att du ska tycka att det är lätt att ge bra service och att kunna ge ett bra bemötande till våra kunder. Annars har vi det mesta kundkontakt via vår webmail som också är ditt huvudansvarsområde.
Det viktigaste för oss är att du är villig att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och är på plats!
Vi söker dig som vill arbeta i en butik med webbhandel där du i huvudsak ska:
- Hantera kundfrågor via telefon och e-mail.
- Skriva ut fraktsedel.
- Hantera returer!
Vilka är vi och vad jobbar vi med?
Vi säljer friluftskläder och utrustning samt militärkläder till privatpersoner och företag och organisationer via vår webbutik och i vår fysiska butik som ligger i Barkarbystaden / Stockholm.
Våra kunder är först och främst helt vanliga människor som har ett stort intresse för militärkläder och sportaktiva men också bland annat försvarsmakten, polisen, säkerhetsbranschen, vaktbolag m.fl.
Våra produkter kommer huvudsakligen från vår egen fabrik där vi designar, tillverkar och producerar större delen helt själv. Men vi har också leverantörer från USA, Europa och andra delar av världen.Vårt företag erbjuder ett enormt stort utbud av kända varumärken till konkurrenskraftiga priser inom militärmode, militäruniform, sport- och vildmarksprodukter. Hos oss hittar du förutom friluftskläder och sportkläder också det som är vår specialité nämligen militärkläder såsom det svenska försvarets M90 uniform, marinens M93, militärkängor, vintage fashion och mycket mycket mer!
Vi tillverkar och designer nästan hälften av vårt sortiment själva, vilket gör oss till ett av marknadens mest konkurrenskraftiga företag.
Vårt måtto och ledord för alla våra medarbetare är ansvarskänsla, respekt och arbetsglädje och detta medför självklart stor trivsel!
Vi som äger företaget tar lika mycket ansvar och arbetar tillsammans med våra anställda - dvs vi delar på ansvaret tillsammans och låter inte någon enstaka person få bära den större arbetsbördan. Vi finns där för att kunna avlasta om det skulle behövas och på det sättet når vi upp till vårt motto - Trivsel!
Det är inget krav men ett stort plus om du har tidigare erfarenhet inom liknande bransch och bland annat inom yrket kundtjänst.
Vi kommer att stå för utbildning så att du klarar av att möta dessa krav. Det viktigaste för oss är att du är villig att ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du älskar också att ge service och vill utvecklas inom ditt yrke.
Vad händer efter att du är väl insatt i ditt jobb och vill kunna påverka lönen och även din befattning längre fram i tiden? Jo- vi kan komma erbjuda högre befattning om man så skulle önska och bevisa att man kan. Bland annat som kontaktperson till våra butikskunder och därmed också kunna få provisionslön (utöver din vanliga lön, mer om det kan beskrivas vid jobbintervjun).
Vi vill gärna att du väljer att stanna kvar hos oss en längre period. Och därför kommer vi endast att kontakta de av er som söker tjänsten för en längre period.
Tjänsten är tillsvidare.
- Viktigt är att du är lyhörd och noggrann och gillar att arbeta i team.
- Du är utåtriktad.
- Du är nyfiken.
- Du är motiverad och engagerad.
- Du tycker om att ta ansvar.
- Du har stor arbetskapacitet är självgående och flexibel.
- Tjänsten är på heltid, helgfria vardagar mellan kl. 10:00 – 18:00.
Tillträde: Snarast eller enligt ö.k.
Placering: Barkarbystaden / Stockholm
Lönen: Enligt kollektivavtal
Skicka in din ansökan till: armygross2010@gmail.com
För frågor kontakta Sara: 0737590913
Varmt välkommen med din ansökan! Vi ser framemot att få träffa just dig!
Intervjuer hålls löpande, så skicka gärna in din ansökan snarast möjligt!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.