Orderadministratör/Back Office

Arbetsbeskrivning

24 Solutions AB är en leverantörsoberoende specialist inom Informationstillgänglighet.Vårt kunderbjudande består av lösningar och tjänster inom datalagring och tillgänglighet.Våra samarbetspartners är bland andra IBM, Symantec mfl.Företaget grundades 2001 och finns i Stockholm, Göteborg och Sundsvall.Idag är vi totalt 25 anställda. Nu behöver vi stärka vårt säljteam i Stockholm med ytterligare en orderadministratör. Som orderadministratör på 24 Solutions kommer du att: - assistera våra säljare.- säkerställa hela beställningsprocessen via utvalda inköpskanaler.- säkerställa prisbild mot befintliga avtal gällande leverantör.- säkerställa leveranser till kund.- arbeta med affärs- och orderadministration.- delta i planering och genomförande av olika event.- dela ansvaret med övriga på avdelningen att allt på kontoret fungerar.Dina kvalifikationer: - Arbetet är ett utpräglat servicejobb och viljan att ställa upp och hjälpa andra måste därför vara en av dina drivkrafter.- Du är minst gymnasieekonom eller motsvarande - Minst 3 års erfarenhet av arbete som orderadministratör.- Fördel är om du har jobbat med storage inom IT-branschen och i en mindre organisation. För tjänsten krävs att du kan arbeta självständigt med olika fall och ibland ta egna beslut.Du har ett utpräglat ordningssinne och god telefonvana.Samtalen med dig speglar din positiva inställning och servicevilja, alla du talar med ska kunna känna sig nöjda med ditt bemötande och ditt sätt att hantera frågor. Som person är du lösningsorienterad, flexibel och uppmärksam, detta naturligtvis ihop med ett stort mått av humor.Då företaget växer krävs det även att du är prestigelös och du måste kunna klara av periodvis hög arbetsbelastning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 24 Solutions AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 januari 2008
  • Ansök senast: 27 februari 2008

Liknande jobb


19 september 2024

12 september 2024

11 september 2024