OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning AB är Sveriges ledande bemanningsföretag inom industri, teknik och logistik och omsätter 500 Mkr. Lernia Bemanning är en del av Lernia AB som är Sveriges största företag inom kompetensförsörjning. Lernia är kvalitets och miljöcertifierat. www.lernia.se Arbetsuppgifter: Vi söker nu en orderadministratör/innesäljare för längre uppdrag hos kund. I tjänsten ingår bland annat att ta emot ordrar, ta fram offerter och stödja säljorganisationen. Tjänsten kan eventuellt övergå i anställning hos kunden. Kvalifikationer: - >1 års erfarenhet av orderadministrativa arbetsuppgifter - Utpräglad förståelse för sälj och marknad - Goda kunskaper i svenska, engelska och tyska - Erfarenhet av arbete i affärssystem, Movex är meritererande Egenskaper: - Flexibel och samarbetsvillig - Noggrann och ansvarsfull