Orderadministratör/kundservicemedarbetare till snabbt växande familjeför...

Arbetsbeskrivning

Bli en del av ett snabbt växande familjeföretag med en rolig & kreativ arbetsmiljö!Vi söker vår nya stjärna, vår klippa och vår spindel i nätet.Du kommer att jobba med orderadministration, kundservice, försäljning och mycket mer!

Stayhot är en ledande tillverkare och återförsäljare av varmhållningsprodukter till storköksbranschen. Vi designar, tillverkar och säljer nyskapande produkter till restauranger, hotell och storkök i både Sverige och utomlands.

Vi är ett familjeföretag, grundat 1986, som de senaste åren haft en stark tillväxt och idag är 14 anställda. Vi värdesätter den familjära, engagerande och gemytliga känsla som finns inom företaget, men även ut mot både kunder och leverantörer. Vi gör det som krävs för att göra det lätt, roligt och självklart att välja STAYHOT.


Läs gärna mer om oss här!

Vi är ett ungt team där alla på företaget har en chans att vara med och påverka vilket resulterar i en rolig och effektiv arbetsplats. Vår ambition med kontoret är att skapa en energistinn hub där produktdesign blandas med kundbesök, tillverkning, lager, utställning och mycket mer. Vårt nybyggda gym erbjuder lättillgängliga träningsmöjligheter och kaffet är nymalet varje morgon. Vi erbjuder en arbetsplats med frihet och flexibilitet där det är högt i tak med en gemytlig familjekänsla och atmosfär.


Rätt inställning prioriteras över erfarenhet och hos oss finns mycket goda chanser att lyckas om du ser dig själv som en ambitiös, noggrann och pigg doer som ser till möjligheterna. Vi ser att du alltid prioriterar kundens behov och ser till företagets bästa.

Stayhots första slogan var: Who cares wins!

Om rollen
Denna tjänst är en bred och varierande roll där du ges möjligheten och ansvaret att vara en central del i den administrativa och kundbemötande dagliga driften, vilket inkluderar:

- Orderhantering:Ta emot order via mejl, telefon och e-handel samt hantera dessa i vårt ordersystem. Därefter handleda orderna via lager samt leveranser, kommunikation med kunden och tillslut fakturering. Vi använder oss av Fortnox och Unifaun, erfarenhet av dessa är meriterande men inte nödvändiga.
- Kundservice: Besvara inkommande samtal och mejl samt hantera kunders ärenden gällande generella frågor, fakturaärenden, beställningar på ett sätt som förmedlar glädje och skapar mervärde för kunden och för företaget.
- Spindeln i nätet: Du har full koll på beställningar som kommer in, leveranser från leverantörer är på väg in, produkter som ska tillverkas och synkar kommunikationen mellan kontoret, produktionsteamet och lagerpersonalen. I rollen ingår även ansvar för vissa, men inte alla, varuinköp.

Passande profil:I den här rekryteringsprocessen sätter vi ett stort värde på dina personliga egenskaper och din inställning. Vi söker en kollega med ett glatt bemötande och en ’can-do’ attityd som gör ett gott intryck för våra kunder. Det är viktigt att du har en positiv inställning och proaktiv attityd till ditt arbete där du kan ta egna initiativ. Du trivs på en arbetsplats där man bryr sig om varandra och är prestigelös och kan hjälpa till där det behövs. För rätt person med viljan finns stora möjligheter att växa in i nya roller och utmaningar i alla nivåer av företaget!

Eftersökta kvalifikationer: Erfarenhet av kundservice och administration i någon form. Du är lättlärd och kan med enkelhet sätta dig in i nya system samt trivs med dator och telefon som främsta arbetsredskap. Du talar och skriver flytande på svenska så väl som på engelska.

Praktisk information
Omfattning: Heltidstjänst och tillsvidareanställning med 6 månader prövotid
Placering: Sollentuna
Ersättning: Fast månadslön med möjlighet till årsbonus. Hållbar lunch från Holy Greens.

Denna rekrytering är ett samarbete mellan Stayhot och The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Julia Ronge på 070759 76 66 eller julia@thewofi.se . Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten ämnas tillsättas omgående. Vi uppmanar dig därför att visa ditt intresse för rollen redan idag! Vi ser fram emot att lära känna just dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca

Michelle Nilsson

Moa Kalström

Julia Ronge

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Workers of First Impression Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 18 maj 2019

Besöksadress

Kungsgatan 48, Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 48
Stockholm, 11135

Liknande jobb


Facilities Coordinator

Facilities Coordinator

20 december 2024

18 december 2024

Medarbetare till servicecenter

Medarbetare till servicecenter

18 december 2024

17 december 2024