Orderadministratör/Lagermedarbetare till AXS Nordic

Orderadministratör/Lagermedarbetare till AXS Nordic

Arbetsbeskrivning

Ett gott skratt förlänger livet och har man roligt så trivs man bra på jobbet. Det här är känslan som man får när man träffar teamet på AXS Nordic i Västberga. Det härliga och familjära teamet söker sin nästa stjärna till rollen som lagermedarbetare och orderadministratör. Låter det som någonting för dig? Skicka då in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
AXS Nordic söker en ny kollega för en tjänst till deras lager - närmare bestämt en kombinerad roll som lagermedarbetare och orderadministratör. Du kommer jobba på lagret med hela orderprocessen från start till slut och bli en del av ett härligt familjärt team på ca 6 personer.

Det dagliga arbetet innebär varierande arbetsuppgifter men där den röda tråden är att packa de ordar som kommer in och se till att skapa och bibehålla goda relationer till företagets alla kunder. Du ges här en unik chans att komma in i ett team som hjälper varandra och bli en del av en arbetsplats där personalen stannar länge.
Du kommer att vara anställd via Academic Work som konsult de första 6 månaderna för att sedan bli fast anställd av företaget om alla parter är nöjda med varandra.

Arbetstiderna är kl.08:00-17:00 måndag till fredag med placering på lagret i Västberga.

Du erbjuds
- Anställning direkt hos företaget efter 6 månader om allt fungerar bra
- Utvecklingsmöjligheter inom företaget

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieexamen
- Är van vid att jobba i team och har en hög arbetsmoral
- Är flytande i svenska, då detta används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Har arbetat som lagermedarbetare och/eller orderadministratör i en tidigare roll
- Har truckkörkort

Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

För att lyckas i rollen tror vi att du har följande egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Självgående med hög arbetsmoral
- Social, trevlig och positiv

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 april 2024
  • Ansök senast: 17 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024