OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Under åren har vi utvecklat ett flertal produkter som har haft sitt ursprung i våra kunders krav och teknikbehov. Företaget har många olika kompetenser vilket gör att vi tillsammans utvecklar kundens idé till en färdig produkt.
AQ M-Tech arbetar främst inom MedTech-branschen med tillverkning av egna produkter men också som kontraktstillverkare till världsledande kunder inom läkemedelstillverkning.
Arbetsuppgifter:
I din roll som orderadministratör hanterar du alla AQ M-Techs inkommande order genom att registrera dem i vårt affärssystem. Du tar även emot besökare i vår expedition samt svarar på samtal i vår telefonväxel.
Din profil/kompetens:
Vi tror att du har en gymnasieutbildning inom handel och administration och/eller erfarenhet inom serviceyrken så som hotell/restaurang. Du är positiv och glad och har lätt för att samverka med andra människor.
Vi erbjuder dig:
AQ är ett värderingsstyrt och spännande företag med korta beslutsvägar och prestigelös atmosfär. Hos oss får du möjligheten att utvecklas vidare i en dynamisk koncern där initiativrikedom och genomförandeförmåga uppmärksammas och belönas. Vi värdesätter korta beslutsvägar och tror på att arbeta tillsammans för att uppnå goda resultat.
AQ:s värdegrund: Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt.
Din ansökan:
Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. dock senast 19 mars. Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande Tobias Hammar via e-post: tobias.hammar@aqg.se
Vi ser fram emot din ansökan!