ORDERADMINISTRATÖR/SÄLJSUPPORT/INNESÄLJARE TILL OZONETECH

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Är du Orderadministratör eller en riktigt duktig Säljsupport? Just nu finns möjligheten att jobba på ett snabbt växande cleantech företag, Ozonetech.
Som Orderadministratör är du en del av ett cross-boarder team av ingenjörer som levererar reningslösningar till kunder runt om i världen.
Du är en nyckelspelare i att öka försäljning och tillväxt av Ozonetechs produkter inom biogas, luftbehandling, vattenrening, storkökslösningar och fler områden. För att göra detta håller du första linjens support och kommunikation med kunder både i Sverige och internationellt samt kontaktar nya säljmöjligheter.
Som Orderadministratör ansvarar du för orderhantering, försäljning av produkter, administration i CRM system, koordinering av leveranser från produktion, support, rapportering av försäljnings- och orderstatistik samt ERP systemadministration.


Företagspresentation
Vår kund Ozonetech är ett prisbelönat miljöteknikföretag som är globalt snabbt växande. Lösningarna skapar idag nytta inom process- och livsmedelsindustrin, fastigheter och på privatmarknaden. Tack vare deras unika teknik är de idag globalt snabbt växande företag med installationer i sex världsdelar.
Som Orderadministratör arbetar du på kontoret i Västberga, som är modernt och fräscht där även all produktion sker.


Kvalifikationer
- Du har mycket goda kunskaper i Microsoft Office
- Du har körkort
- Du har erfarenhet av att arbeta i CRM-system
- Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
- Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med teknisk försäljning
- Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ett tillväxtbolag
- Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ett tillverkande bolag
- Det är meriterande om du behärskar ryska eller annat baltiskt språk


Personliga egenskaper
För att trivas i rollen som Orderadministratör är du serviceinriktad och trivs med att ha många kontaktytor. Du är administrativ och noggrann. Du är inte rädd för att lyfta upp dina idéer och synpunkter för att förbättra rutiner och tillvägagångssätt.

Vad vår kund kan erbjuda
Som Orderadministratör har du kontakt och samarbete med olika kontaktytor och kunder, där du själv får möjlighet att utveckla din egen kompetens. För rätt person finns en stor handlingsfrihet och möjlighet att själv påverka både sin egen och företagets utveckling. Ozonetech är ett tillväxtföretag och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Här värdesätts dina tankar kring både processer och produkter eftersom förbättring alltid eftersträvas.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid. Tillsvidare med start i augusti eller enligt överenskommelse. Du blir direktrekryterad av Ozonetech.
Skicka in ditt CV och Personligt Brev snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: Innesäljare, Orderadministratör, Säljadministratör, Säljsupport, CRM-Administratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2020
  • Ansök senast: 26 juli 2020

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024