OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Orderadministratör/Supply Planner sommarvikariat
Vill du arbeta som Orderadministratör/Supply planner på ett nordiskt bolag? Vi är vi nu i behov av tre stycken Orderadministratörer/Supply Planners som tillsammans med teamet säkerställer leveransprecisionen på kundföretaget!
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta administrativt med arbetsuppgifter som består bland annat av upprättande av inköpsordrar, registrera ordererkännande, leveransbevakning samt säkerställa lagernivåer. Du kommer att vara en viktig länk mellan säljarna och leverantörerna.
Vi är i behov av tre personer i följande tidsperioder.
* 2 personer start slutet maj/början juni tom augusti ut
* 1 person start omgående tom september ut.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och som är van vid att ha datorn som främsta arbetsredskap. Du är också en van användare av Officepaketet och får gärna ha testat på att arbeta i något affärssystem. Du har inga problem att kommunicera på både svenska och engelska, både i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid dina egenskaper. Du är flexibel som person och trivs i en roll där det är högt tempo. Då detta uppdrag sträcker sig över en högsäsong kommer det finnas mycket att göra och det är viktigt att du är stresstålig. Vidare ser vi att du är noggrann i ditt administrativa arbete och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter, samtidigt som du är snabb och effektiv. Du kommer att ingå i ett mindre team med trevliga kollegor och skön stämning. För att passa in i detta härliga team ser vi att du är lugn som person men också social som kollega och prestigelös i ditt sätt att vara.
Övrig information
Placeringsort: Osby
Start/Varaktighet: 2 personer start slutet maj/början juni - augusti ut, 1 person start omgående tom september ut.
Arbetstid: Heltid, måndag-fredag 07:00-15:30
Lön: individuell lönesättning
För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos vår kund i Osby. Har du frågor angående tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Josefin Kokko Ekholm 044-781 45 05. Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Sista ansökningsdag är 17 maj 2021.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 6 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 400 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Kontaktpersoner på detta företaget
Therese Hulte
0765- 55 83 80