Orderadminstratör till IT-företag i Göteborg

Orderadminstratör till IT-företag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Nu söker vi en energifylld och serviceinriktad person till en roll som orderadministratör i Göteborg. Här får du arbeta med varierande arbetsuppgifter och agera administrativ stöttepelare till kundtjänst-teamet. Låter det som något för dig? Då kan tjänsten som orderadministratör till vår kund vara något för just dig!

Tjänsten som orderadministratör passar dig som har en känsla för service, är självgående och som trivs i en administrativ roll. Vår kund är en leverantör av IT-lösningar till både privatföretag och den offentliga sektorn. Hos dem kommer du arbeta med administration och att stötta kundtjänst-teamet i deras arbete.

Exempel på arbetsuppgifter är:
• Leverans- och reklamationsärenden
• Gå igenom orders som kommit in och skapa processer i olika system
• Uppdatera avtal
• Viss kundkontakt via mejl och telefon

Personprofil
För denna roll är din personlighet av stor vikt, och vi söker dig som är serviceinriktad, prestigelös och självgående. Du har mycket goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift för att kunna kommunicera internt och med företagets kunder. Kanske har du tidigare arbetat administrativt och med någon form av kundbemötande och trivs i en sådan typ av roll. Vidare är det meriterande om du har någon form av IT-bakgrund.

Vi ser det som meriterande om du genom idrott/föreningsliv har fått med dig egenskaper som höjer såväl prestation som resultat. Ange gärna vilka idrotts-/föreningserfarenheter du har och på vilket sätt det har format dig som person, och hur du tror att detta påverkar dig i denna roll.

Uppdraget som orderadministratör ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet vidare anställning direkt hos kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Wilma Wisting på mejl wilma.wisting@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Vardagar 8 – 17
Ort: Gårda, Göteborg

Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Sökord: administratör, kundtjänst, IT, orderadministratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2022
  • Ansök senast: 14 november 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024