Orderadmin/Supply Planners till stor nordisk aktör

Arbetsbeskrivning

Orderadmin/Supply Planners till stor nordisk aktör

Vill du arbeta som Supply Planner hos ett nordiskt företag med det bredaste sortimentet på marknaden? Då kan den här möjligheten vara något för dig! Vi söker nu två drivna och administrativt skickliga supply planners som tillsammans med resterande team säkerställer bra service och leveransprecision till kundföretaget.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta administrativt med arbetsuppgifter som består bland annat av upprättande av inköpsordrar, registrera ordererkännande, leveransbevakning samt säkerställa lagernivåer. Du kommer att vara en viktig länk mellan företagets säljorganisation och leverantörer.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och som är van vid att ha datorn som främsta arbetsredskap. Du är också en van användare av Officepaketet och får gärna ha testat på att arbeta i något affärssystem. Du har inga problem att kommunicera på både svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid dina egenskaper. Du är flexibel som person och trivs i en roll med högt tempo. Vardagen under högsäsong är emellanåt intensiv därför är det viktigt att du trivs med att ha mycket att göra och är stresstålig. Vi söker dig som är noggrann i ditt administrativa arbete och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter samtidigt som du är snabb och effektiv. Du kommer att ingå i ett mindre team med trevliga kollegor och skön stämning. För att passa in i detta härliga team ser vi att du är lugn som person men också social som kollega och prestigelös i ditt sätt att vara.

Vi erbjuder dig

Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Exempel på kontakt med din konsultchef är lunch, fika, telefonavstämningar, Afterwork, teams-möten och möte ute hos kundföretaget. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill hänga med oss!

Övrig information

Placeringsort: Osby
Start/varaktighet: april-augusti samt maj-augusti
Arbetstid: Heltid, Dagtid
Lön: Enligt kollektivavtal

Låter denna tjänst intressant? Tveka inte att snarast söka via vår hemsida www.maxkompetens.se. Vid eventuella frågor kontakta gärna rekryteringskonsult Jenny Öster på 0734-36 81 69. Ansökningar via mail mottages inte pga GDPR. Sista ansökningsdag är 5 april 2022 men vi kommer arbeta med ett löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan till oss!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige AB
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2022
  • Ansök senast: 5 april 2022

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024