Orderansvarig / Orderhanterare

Orderansvarig / Orderhanterare

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

Arbetsuppgifter:

I rollen som internt kallas för Order Manager kommer du arbeta med orderläggning inom datakom. Ditt ansvar är att följa upp så att pågående order fungerar som det ska samt agerar på eventuella avvikelser. Vidare kommer du även att stötta upp vid upphandling och förlängning av kundavtal samt arbeta med att skapa fakturaunderlag och hantera fakturautredningar. Du har daglig kontakt med flera olika parter, förutom kundkontakt har du dialog med säljare, leverantörer och underleverantörer. Du tillhör en grupp på ca 20 medarbetare, där du blir en del av gruppen i Göteborg som idag består av sex personer.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Fullständig gymnasial utbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom service, erfarenhet av att hantera internationella kunder och leverantörer är meriterande
• Du har god datorvana och erfarenhet av Microsoft Office-paketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som anstränger dig för att leverera lösningar och alltid har kunden i fokus. Du trivs i en roll där du får ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter och motiveras av att få ta egna initiativ. För att trivas i rollen ser vi att du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard samt lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Avslutningsvis tror vi att du har en lösningsfokuserad inställning samt ser möjligheter i förändringar.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Order, kundservice, support, koordinator, kund, kunddialog, kundkoordinator, telekom, teknik, heltid, konsult, Jönköping

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2021
  • Ansök senast: 1 oktober 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024