Orderansvarig sökes till ungt, växande IT-företag

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en administrativ roll med mycket kundkontakt? Har du tidigare erfarenhet av fakturering? Då kanske tjänsten som orderansvarig är något för dig. Skicka in din ansökan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som orderansvarig blir ditt främsta ansvarsområde att säkerställa att beställningar genomförs (hårdvara, mjukvara och garantier) samt att ta fram korrekta faktureringsunderlag. Du har mycket kundkontakt via telefon/mail och fungerar som rådgivare och bollplank åt företagets kunder.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Administrera beställningar mot kund och internt.
- Sköta företagets hela faktureringsprocess.
- Uppläggning och beställning av order hos dess leverantörer.


Om företaget
Kunden är ett ungt, växande IT-konsultföretag. De hjälper företag att genomföra önskade förändringar för en mer effektiv och säker IT-användning. Arbetsplatsen består av ett glatt och professionellt team med stort driv och höga ambitioner. De sitter i fräscha lokaler mitt i stan, och erbjuder sina anställda flera förmåner.

Din profil
Vi söker dig som trivs i en varierad roll med både administration och kundkontakt. Du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer. Vi tror att du tidigare har arbetat med fakturering i en liknande roll. Har du även ett IT-intresse är detta ett plus i kanten, dock inget krav.

Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående eller enl. ö k
Omfattning: Heltid
Placeringsort: Centrala Göteborg
Urval sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonsdatum. Sök idag eller tipsa en vän som du tror hade passat i rollen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 3 februari 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024