OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör i denna roll kommer du att jobba på ett kontor i ett sammansvetsat team om 10 personer där ni tillsammans arbetar och hjälps åt för att få dagarna att flyta på på ett smidigt sätt.
En skulle kunna säga att du är spindeln i nätet på kontoret.
Dina arbetsuppgifter kommer främst vara att jobba i företagets system och stötta säljarna och produktionen med order läggning.
Fakturering och kundkontakt via telefon och mail förekommer på daglig basis.
Din bakgrund
För denna roll ser vi gärna att du jobbat i en roll där du jobbat dagligen med order hantering.
Din personlighet är viktigt för denna roll och vi ser att du är kommunikativ och kan utrycka dig på ett professionellt sätt, både i skrift och tal.
Kundservice ligger dig varmt om hjärtat och du brinner för relationer och vill göra dina människor om kring dig till lags, dels dina kollegor men också dina kunder och leverantörer.
Om företaget
Företaget är ett globalt företag som ligger öst strax om Göteborg. Arbetstiderna är förlagda på arbetstid och vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen.