Orderassistent till Organowood i Täby

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Organowoods räkning en orderassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i februari.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en orderassistent till vår kund Organowood. Företaget säljer och marknadsför modifierat virke och kompletterande ytbehandlingsprodukter. Företaget utvecklar kontinuerligt nya träskyddsprodukter i samarbete med forskare och universitet. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker därför en ny medarbetare till orderteamet. Kontoret är beläget i Täby i härliga lokaler. Tjänsten är på heltid med start i februari och löper fram till augusti, med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag - fredag kl. 08:00-17:00.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som orderassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:

- Registrera och skapa frakthandlingar
- Registrera kundorder
- Hjälpa kunder med frågor angående leveranser
- Bevaka leveranser
- Samt övriga administrativa arbetsuppgifter


VI SÖKER DIG SOM

- Har tidigare erfarenhet av service och administration
- Har goda kunskaper inom Office-paketet
- Har gymnasieutbildning
- Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift


Som person är du positiv, ansvarsfull och noggrann med ett sinne för detaljer. Du är snabblärd, serviceinriktad och trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Vidare är du stresstålig, pålitlig och du är inte rädd för att ta tag i saker eller lära dig nya arbetsuppgifter.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2020
  • Ansök senast: 28 maj 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024