Orderbevakare, Stockholm

Orderbevakare, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta med orderbevakning från beställning till leverans? Är du van att ha koll på avvikelser och ser när det behöver göras en action? Är du dessutom systemstark och vågar ta egna initiativ? Dig vill vi komma i kontakt med!

Till vår kund inom arbetskläder söker vi nu en orderbevakare som säkerställer orderflödet.

Ansvarsområden
Positionen kommer att ansvara över orderflödet från order till leverans till kund.  Produkten är arbetskläder och det är i nuläget en större kund  som beställer stora volymer man hanterar, detta kan utökas med tiden. Det är en ny position i företaget och man har möjlighet att vara med och forma rollen. Man arbetar självständigt (hemifrån i nuläget)  men har support och kontakt med ett team som arbetar med restorderhantering av andra produkter inom företaget.


Följa order - från beställning till leverans
Restorderhantering och ersättning av produkter
Leveransbevakning
Följa upp avvikelser
Kontakt med kund och informera om order och beställningar
Interna kontakter och med centrallager i Örebro
Arbeta med mail, telefon och i olika system


Arbetstider
Arbetsgivare: Randstad AB
Omfattning: Heltid, mån-fre, kontorstider
Plats: Hemifrån i nuläget. Tillhör kontoret i södra Stockholm
Start: Omgående och i 6 månader med chans till förlängning

Kvalifikationer
Vi söker dig som:
Erfarenhet av att arbeta med hela orderflödet som beställningar, orderbevakning, avvikelser, restorderhantering, leveransbevakning osv
Erfarenhet av att arbeta i något affärssystem (Ex Jeeves, SAP, NAvision, Dynamics, M3)
Avslutad gymnasieexamen 
Erfarenhet av att kommunicera med kunder/intern via mail och telefon


Meriterande:
Affärssystemet Jeeves och M3 (kundens system)
Arbetat med yrkeskläder

Som person är du systemstark, snabblärd och självgående. Du gillar att ta tag i saker som dyker upp, tar egna initiativ och är lösningsorienterad. Här krävs det att du på eget sätt löser och utreder stopp/avvikelser i flödet. 

Ansökan
Sista ansökningsdag 2021-09-19. Ansökningar och urval ses igenom löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, sök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 september 2021
  • Ansök senast: 19 september 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024