OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Etronix säljer verktyg och material till elektronikindustrin och i ett expansivt skede. Vi söker nu en orderadministratör.
Arbetsuppgifter:
Registrera kundorder i vårt affärssystem
Överföra order till lagersystem
Bevaka leverans från lager
Hjälpa kunder per telefon eller mejl
Arbetet utförs på distans med flexibla arbetstider på deltid med möjlighet till utökning i takt med att vi växer.
Det spelar ingen roll var i landet du bor.
Du behöver ha mycket god datavana, förmåga att arbeta självständigt, vara kvalitetsmedveten och serviceinriktad. Det är bra om du har intresse för teknik.
De system vi använder är:
VISMA Administration 2000
NYCE Logic WMS
Officepaketet
Du behöver ha erfarenhet av dessa eller liknande system eller ha mycket lätt för att lära dig nya applikationer och arbetssätt. Vi ser gärna att du kommer med egna idéer för att utveckla arbetet.
Att tala i telefon har du inga problem med.
Du talar och skriver flytande svenska och din engelska är god då vi har kunder och leverantörer utanför Sverige. Talar och skriver du finska så är det mycket meriterande.
Din ansökan vill vi ha som pdf till hr@etronix.se
Din ansökan vill vi ha i form av ett kort personligt brev och ett CV, båda i format PDF
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.