OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och serviceinriktad person som trivs med att arbeta service nära med orderhantering? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig!
OM TJÄNSTEN
I rollen som orderhandläggare kommer du att arbeta på uppdrag ute hos vår samarbetspartner, som erbjuder innovativa lösningar och produkter till kunder över hela landet. I rollen värdesätts kvalitet, pålitlighet och kundnöjdhet i allt vi gör, och vi söker nu en engagerad orderhandläggare som vill bli en del av vår kunds team. Rollen innebär både administrativa uppgifter och kundkontakt med vår samarbetspartners kunder runtom i världen. Du trivs därför med att kommunicera och bygga långsiktiga kundrelationer.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
Som orderhandläggare hos vår sammarbetspartner kommer du att spela en central roll i orderflödet. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
* Hantera inkommande ordrar: Administrera och följa upp ordrar från dina kunder via mejl och telefon.
* Kommunikation: Du kommer att ha en dialog med viktiga kunder, både svenska och internationella, där en professionell och formell ton är avgörande
* Administrativ support: Se till att CRM-systemet (Salesforce) används effektivt och bidra till implementeringen under hösten.
* Kundservice och försäljning: Lära dig om vår samarbetspartners produkter och tjänster, för att kunna ge bästa möjliga bemötande och förhandla med kunder vid behov.
* Samarbeta över avdelningar: Ha kontakt med andra delar av företaget, inklusive lager och logistik, för att säkerställa att leveranser sker i tid.
VI SÖKER DIG SOM
- Språk: Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då båda språken förekommer i det dagliga arbetet
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med Kundservice gärna mot B2B
- Inte är rädd att ha en förhandlande position
- Minst har en gymnasieexamen inom relevanta områden, med fördel ekonomi eller IT
- Är tekniskt kunnig och har mycket goda systemkunskaper, där SAP är meriterande
- Har bra generell datorkunskap, samt goda kunskaper inom Office-paketet
Som person är du:
- Serviceinriktad
- Självgående
- Ansvarstagande
- Flexibel
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231