Orderhandläggare hos Nolek AB

Orderhandläggare hos Nolek AB

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Som Orderhandläggare hos Nolek AB kommer du ha en viktig roll när det kommer till att hantera order hos funktionen för administration och ekonomi. Du kommer att ansvara för orderhanteringen samt ekonomiadministration där arbetsupgifterna består av dagliga orderregistreringar och hanterar inköp i affärssystemet Pyramid. Du ansvarar även över mail, drift och växelsystem men även daglig administration med arkivering och bokföring av hotell samt taxi. Arbetet innebär god planering, struktur och en kommunikativ förmåga där du rapporterar direkt till företagets chef. 

Företaget har sitt kontor i Norsborg, Eriksbergs industriområde där du förväntas arbeta på plats helgfria vardagar måndag - fredag 07:45-16:40.

I din roll som Orderhandläggare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Registrera och hantera kundordrar
- Registrera inköp både tjänster och varor i Pyramid
- Hantera allmän administration, bland annat växeltelefoni, kundfakturering

Tjänsten som Orderhandläggare är ett konsultuppdrag med en visstidsanställning på heltid med start under augusti som sträcker sig ca 1 år.

Om dig
Vi söker dig med gymnasium bakgrund och som behärskar både engelska och svenska obehindrat. Eftersom din roll som Orderhandläggare  har en central roll att ge service till alla i företaget och hålla ordning inom alla områden ser vi att du är både serviceminded, noggrann och strukturerad. Du kommer ha ett nära kontaknät med både företag, kunder och leverantörer där vi värderar att du besitter en positiv kommunikationsförmåga.

Viktigt för tjänsten är:
- Engelska och svenska obehindrat
- Serviceinriktad
- Strukturerad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Nolek AB
Nolek är en av världens ledande leverantörer av utrustning för tätkontroll, läcksökning och provtryckning. Företagets verksamhet utgörs idag av produktion av kundanpassade system för ovan nämnda områden samt en mängd olika unika standardprodukter.
Företaget grundades 1973 och idag ligger huvudkontoret i södra Stockholm. För närvarande har Nolek dotterbolag i USA, Malaysia, Danmark och Ungern samt representation genom distributörer på över 25 marknader världen över. Idag sysselsätter vi ca 35 personer i Sverige och ca 100 personer totalt i gruppen. Nolek är ett medelstort företag med globalt fokus. Våra största kunder idag är t.ex. Scania, Hewlett Packard, AstraZeneca och Danfoss.

Läs mer om oss på https://www.nolek.com/

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Sofi Coulianos eller Josefine Mattsson via Adecco 010 – 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Orderhandläggare, Administratör, Pyramid, Botkyrka, Norsborg, Jobb i Stockholm, Karriär, Nolek AB

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2021
  • Ansök senast: 7 augusti 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024