Orderhandläggare kundserviceadmin

Orderhandläggare kundserviceadmin

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter:
- Arbetet består till allra största del av handläggning av ordrar, dvs utifrån granskning av ritningar skapa en order för tillverkning. Flyttningar och avbokningar av ordrar. Du gör också viss uppföljning och har telefon- och mailkontakt med kunden.
Kvalifikationer:
- Erfarenhet av kundbemötande, kundhantering.
- Viss förståelse för/kunna läsa tekniska ritningar.
- PC vana, lätt för att lära dig nya program. Erfarenhet från Monitor är meriterande.
- Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
- Excel vana
- God social förmåga.
- Erfarenhet av försäljning, administration och kundservice är meriterande.
Som person:
Vi söker dig som är ansvarsfull, kundorienterad, engagerad och har lätt att se lösningar.
- Du jobbar i ett team och du är därför en teamspelare.
- Du kan även jobba självständigt och har hög ansvarskänsla.
- Du är noggrann i ditt arbete och kan vara fokuserad länge.
- Har du en positiv inställning.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Tidsbegränsad anställning efter överenskommelse, heltid. Placeringsort Helsingborg men du rapporterar till fabriken i Strömsnäsbruk. Du ska vara beredd på att uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister.
Eventuella frågor besvaras av VD Andreas Pihl 0433-527725 . Vi ser fram emot din ansökan.
Löpande urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: E-commerce Park HELSINGBORG
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2024
  • Ansök senast: 20 september 2024

Postadress

Vasatorpsvägen 1 D
HELSINGBORG, 25457

Liknande jobb


13 september 2024

12 september 2024