OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos SICK. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
SICK grundades 1946 och är idag ett globalt företag med nästan 50 dotterbolag och delägda bolag samt en mängd agenturer. Företaget har idag ca 9000 medarbetare runt om i världen varav ca 80 anställda i Sverige och Norge. Idag är SICK en av de världsledande tillverkarna av sensorer och applikationslösningar för industriella användningar. I fokus för verksamheten står att tillhandahålla intelligenta sensorlösningar som ger mervärde för kunder inom olika branscher och deras verksamhet är idag indelad i följande affärsområden; fabriks-, logistik- och processautomation. SICK har ett stort produktutbud och fokuserar på säker och effektiv styrning av processer, till skydd för människor mot olyckor och för att undvika att skada miljön.
Arbetsuppgifter:
Som orderhandläggare på SICK tar du emot kundorder, planera tillverkningen, lägga inköpsorder och upphandla transportlösningar. Rollen innebär att ta emot ordrar i SAP, jobbar med administrativa uppgifter och mindre fakturering och från Ax till Limpa ta hand om allt från orderhantering till inköpsorder och faktura. Du jobbar dagligen med att hantera inkommande ärenden via telefon, mejl och webben. I dina arbetsuppgifter ingår problemlösning med ärenden av olika karaktär där du får utmanas och utvecklas. Du arbetar med administration av kunddatabasen och stöttar teamet med olika förekommande arbetsuppgifter inom order och administration.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av orderadministration
• Erfarenhet av att ha arbetat inom SAP
• Goda kunskaper av Officepaketet
• Tekniskt intresse
• Du uttrycker dig obehindrat i svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort och tillgång till egen bil är en fördel pga den rådande situationen samt var kontoret är beläget
För att trivas i rollen ser vi att du är organiserad och besitter en god förmåga att strukturera ditt arbete. Du gillar att arbeta i flera projekt och processer samtidigt och du arbetar på ett stresståligt vis. Här motiveras du av att hitta alternativa lösningar på problem som du stöter på. Som person är du noggrann och strukturerad i ditt arbete och har en god kommunikativ förmåga både gentemot kund och leverantör men även gentemot dina kollegor. Du har en förmåga att arbeta tillsammans i team, är flexibel, prestigelös och trivs med administrativa uppgifter samt har ett öga för detaljer.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Sätra, Stockholm
Lön: enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Orderhandläggare, Ordermottagare, serviceadministration, service, admin, order, support, koordinator, sick, stockholm, sätra
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund