OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att söka enkelheten bortom komplexiteten och hjälpa människor i vardagen - kan komma att bli visionen på din framtida arbetsplats. Beskriver du dig själv som nyfiken med en ”can do” – attityd och en vilja att lära sig med ett stort hjärta för kundfokus, är detta rollen för dig! Vi söker nu efter en orderadministratör som vill utvecklas och ta nästa steg i karriären.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är en helhetsleverantör av IT-lösningar inom mobilitet, affärssystemprocesser och integration som erbjuder företag och organisationer ett ökat mervärde. Företaget har under 25 års tid funnits på den skandinaviska marknaden och är idag ledande inom mobilitet. Målet och visionen företaget har är; ”Vi underlättar människors professionella vardag genom att alltid söka enkelheten bortom komplexiteten”.
Du erbjuds en varierande roll med många olika kontaktytor i en kommunikativ roll som orderadministratör i Solna Strand. Du får möjligheten att arbeta med cirka 50 kunniga kollegor inom olika kompetensgrupper som tillsammans skapar en öppen och växande organisationskultur.
Du erbjuds
* En gedigen upplärning av erfarna kollegor
* Möjligheten att arbeta på ett framstående tech-företag med mycket goda chanser till ett långsiktigt uppdrag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Som orderadministratör kommer du bland annat att:
* Ta emot och administera inkommande försäljningsorder och skicka vidare till olika distributörer
* Jobba i en roll som är en kombination av ekonomi och sälj
* Ha daglig dialog med kunder och kollegor kring inkommande order samt utgående leveranser
* Arbeta med B2B
* Jobba med web-shopen som är företagets viktigaste kanal för försäljning och orderhantering
* Upprätthålla samt fullfölja kundkontakter
VI SÖKER DIG SOM
* Har relevant arbetslivserfarenhet och eller utbildningsbakgrund inom ex. kommunikation eller logistik
* Trivs med att arbeta strukturerat och motiveras av glada kunder
* Har mycket god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
* Arbetsliverfarenheten som säljare, innesäljare, ordermottagare eller administratör
* Teknisk inriktning från gymnasie eller högskola
* Arbetat i CRM-systemet Lime
* Arbetat i webshopssystemet Netset
* Eftergymnasial utbildning inom IT eller logistik
Förutom att du har en kvalificerad bakgrund värderar vi personliga kompetenser och din potential högt. För att trivas och växa i rollen behöver du vara mycket ambitiös och ha ett högt kundfokus. Du är inte rädd för förändringar och tar dig gärna an nya utmaningar. Du kan upptäcka och lösa problem snabbt och självständigt. Du har även mycket god kommunikationsförmåga där du värderar relationer högt. Du har en stark social förmåga och brinner för att leverera den bästa kundupplevelsen
Övrig information
* Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, långsiktigt
* Placering: Solna Strand, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231