OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB söker en orderhandläggare till inköpsavdelningen[hos framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Som orderhandläggare hanterar du interna rekvisitioner från olika avdelningar inom företaget. Du skickar inköpsordrar till externa leverantörer, följer upp och utreder ordrar och fakturor samt har en nära kontakt med företagets externa lager bl a för att bekräfta leveranser. Du har gymnasieutbildning och vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från orderhantering, inköp eller liknande. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, främst Excel. Det är en merit om du har arbetat med SAP. Du är noggrann och detalj- och resultatorienterad. Engelska behärskar du flytande och det är en fördel om du är bekant med engelsk och svensk termonologi rörande inköp, ekonomi och fakturering. Tjänsten är ett vikariat med start 2009-01-15[ t o m 2009-06-15. Vi ber dig att skicka[din ansökan snarast då urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37