Orderhandläggare till kund i Karlstad

Orderhandläggare till kund i Karlstad

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med orderhantering och administration? Är du redo för en ny utmaning? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en orderhandläggare till en av våra kunder i Karlstad!

Om tjänsten
Som Orderhandläggare kommer du att arbeta med orderhantering kopplat till kundens försäljningsprocess. Som orderläggning, finansieringslösningar, kreditansökningar samt assistans kring företagets löpande bokföring.

Vår kund är belägen på Örsholmen i Karlstad och har ca 45 anställda. Du kommer rapportera till ekonomiansvarige hos kunden. Uppdraget är på Heltid med arbetstiderna 07.30-16.30.

I din roll som orderhandläggare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ta emot och registrera beställningar
- Administrativa uppgifter kopplade till beställningarna
- Kundfinansieringar och kreditansökningar

Tjänsten som orderhandläggare är ett konsultuppdrag hos Adecco med start så fort som möjligt och sträcker sig fram till den 30:e september till att börja med. Uppdraget kan komma att förlängas alternativ övergå till en anställning hos kund. Därav önskar vi få din ansökan snarast. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Om dig
Vi söker dig som arbetat som orderhandläggare alternativt annan administrativ roll hos ett mindre företag.
Som person är du hjälpsam och serviceinriktad, en lagspelare som är öppen för att hjälpa till där det behövs och trivs med att ha flera arbetsuppgifter samtidigt. Har du tidigare erfarenhet av ekonomiskt administrativa arbetsuppgifter så är det meriterande.

Vi ser gärna att du är en kommunikativ person som tycker om att ge service eftersom rollen innebär många kontakter både internt och externt. För att lyckas i rollen behöver du även vara noggrann, självgående och ha ett eget driv. Kvalitet ser du som en självklarhet.

Har du tidigare arbetat i affärssystemet Orfala är det meriterande.

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Självgående
- social och engagerad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort med mera För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

David Holst 073-684 70 03.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Orderadministratör, Orderhantering, Orfala, Karlstad, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024