OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu orderhandläggare för ett längre konsultuppdrag i Norrköping med start omgående. Urval och intervjuer sker löpande, Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
I rollen som orderhandläggare kommer du arbeta som stöd för säljare och kunder med att bereda och registrera order och offerter. Andra administrativa arbetsuppgifter förekommer också. Datorn kommer vara ditt främsta arbetsverktyg och du kommer arbeta i flera olika system.
Vem är du?
För att passa i rollen har du minst en gymnasieexamen och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person behöver du vara noggrann, strukturerad och ha en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har ett tekniskt kunnande och intresse samt är van att arbeta i Office-paketet. God kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska och engelska är ett krav för tjänsten.
Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jane Carlsson
036-17 32 66
Elin Ohlsson
036-17 32 69
Elin Ohlsson
036-173269
Lisa Eklund
036-173262
Jane Carlsson
Cecilia Arvendal
031-743 20 06
Jane Carlsson
036-173266
Charlotte Järeby Hellman
036-173265
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld
Jane Carlsson
036- 17 32 66