OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
"Rollen som Orderhandläggare passar en person som är administrativt lagd, trivs med breda sociala kontaktytor och som vill jobba på ett värderingsstyrt företag som gör skillnad på riktigt". Låter detta intressant? Nu finns möjligheten att bli en del av ett viktigt företag som jobbar för att kunna erbjuda människor ett liv utan begränsningar. Detta är ett vikariat på 4-6 månader, med chans till förlängning. Sök tjänsten idag, då start är omgående!
OM TJÄNSTEN
Össur utvecklar, producerar och säljer ortopedtekniska lösningar. Huvudkontoret är på Island och företaget har totalt cirka 4000 anställda och dotterbolag i 20 länder världen över. Össur är en värderingsstyrd organisation och står för Life without Limitations, ett liv utan begränsningar. Deras värdeord är Ärlighet, Sparsamhet och Mod.
De söker just nu en Orderhanterare till orderteamet på Össur Scandinavia. Du kommer att tillhöra avdelningen clinic supplies inom Operations Scandinavia som i dagsläget består av cirka 7 medarbetare. Tjänsten är baserad på Össurs nya moderna kontor i Kista norr om Stockholm, och du kommer även erbjudas remotearbete cirka 3 dagar/vecka efter onboarding. Detta är ett vikariat på 4-6 månader, med eventuell chans till förlängning.
Du erbjuds
* Möjligheten att utvecklas på ett globalt företag som är i framkant i sin bransch.
* Möjlighet att arbeta remote ca 3 dagar/vecka.
* En dedikerad konsultchef som är mån om ditt välmående, samt hjälpsamma och kompetenta kollegor på plats.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Rollen som orderhanterare passar dig som trivs med administrativt och koordinerande arbete. Du kommer jobba strukturerat och rutinbaserat, med fokus på uppgifterna nämnda nedan:
* Ditt huvudsakliga ansvar kommer vara att hantera och övervaka det dagliga orderflödet mellan kliniker och leverantörer. Du kommer främst att arbeta i olika system, samt genom mail.
* Du kommer att fungera som länk mellan klinik och leverantör och säkerställa att de agerar enligt de fastställda processerna för system och inköpsfunktioner, samt kommunicera eventuella problem till klinik/leverantör.
* Utöver detta kommer du även att vara delaktig i att främja och bygga relationer med viktiga leverantörer såväl med våra kliniker och andra avdelningar.
VI SÖKER DIG SOM
- Har minst 6 månaders erfarenhet av administrativa uppgifter samt kundkontakt.
- Har mycket god systemvana och lätt för att lära dig nya system.
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska och även i engelska.
Som person ser vi gärna att du är problemlösningsorienterad, analytisk, strukturerad och resultatorienterad. Du har en målinriktad och optimistisk inställning till ditt arbete; är motiverad och ambitiös. Du är duktig på samarbete men också att arbeta självständigt med att lösa uppgifter och problem. För att trivas hos Össur är det viktigt att du är kundorienterad, flexibel och tycker det är kul att arbeta i en föränderlig miljö/organisation. Notera att vi i denna rekryteringsprocess kommer lägga vikt vid din motivering och ditt intresse för tjänsten, som uttrycks i din ansökan.
Övrig information
* Start: Omgående (november).
* Omfattning: Heltid. 4-6 månaders vikariat, men eventuell chans till förlängning.
* Placering: Kista, med möjlighet till remotearbete 3 dagar/vecka efter onboarding som sker på kontoret.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231