Orderhandläggare till vår kund i Norrort

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi nu en orderhandläggare med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag och beräknas pågå i sex månader framåt, med chans till förlängning. Tjänsten är placerad i Norrort och omfattningen är på heltid.

Ditt uppdrag

Som orderhandläggare kommer du ingå i ett team på sex kollegor och tillhöra avdelningen Customer Service. Du kommer ha en operativ roll där du kommer bistå med kundservice och support både internt och externt. Du kommer dagligen arbeta i SAP och ansvara för test av olika flöden i systemet. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

Hantering av beställning/offert samt orderregistrering.
Hantering av kundinformation i affärssystem och CRM-system
Uppföljning av restorder och backlogg
Prisuppdatering enligt underlag
Returhantering
Fakturering, kreditering och garantikreditering
Hantering av tryckt material och leads
Ansvarar för att följa interna policyer, regler, compliance, GDPR som är lämpliga för verksamheten
Arbeta aktivt med kommunikation och samarbete inom teamet och övriga avdelningar.


Din bakgrund

Vi söker dig med några års arbetslivserfarenhet från en likvärdig roll inom orderhantering och kundservice. Du har erfarenhet av att arbeta i SAP och du kan lätt sätta dig in i nya system. Vidare ser vi att du talar och skriver obehindrat på engelska. För att axla rollen på bästa sätt ser vi att du är en stresstålig, noggrann och tålmodig person som är kvalitetsmedveten och gillar att arbeta i system. Vi ser även att du har en positiv inställning och en god samarbetsförmåga.

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag.

The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.

Om du vill veta mer

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Emma Holster (emma.holster@thepace.se) och Affärsområdeschef Johan Fernström (johan.fernstrom@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 mars 2022
  • Ansök senast: 28 mars 2022

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024