OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett företag som befinner sig i en expansiv fas? Har du tidigare erfarenhet av arbetsuppgifter inom orderhantering? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som orderhandläggare till vår kund på Kungsholmen!
Beskrivning av arbetsuppgifter
Andara Professionals söker för kunds räkning en orderadministratör. Tjänsten innebär att ansvara för flertalet arbetsuppgifter inom företaget, bland annat orderhantering, fakturering samt enklare kundservice. Dagarna kommer fördelas mellan företagets lager på förmiddagarna där du stöttar upp verksamheten under med orderläggning och registrering i SAP för att sedan på eftermiddagarna utgå ifrån kontoret. Du kommer tillsammans med kompetenta kollegor arbeta brett där ni tillsammans strävar efter att uppnå bästa möjliga resultat och service för företaget.
Företaget, som sitter i trevliga lokaler på Kungsholmen söker en orderadministratör för omgående start som kan hjälpa verksamheten snarast och till att börja med 6 månader framåt.
I rollen som orderadministratör kommer du till exempel att:
- Registrera och administrera orders i SAP Administration på kontoret
- Kundservice och fakturering
Tjänsten passar dig som är strukturerad, ansvarsfull, servicemedveten och noggrann. Du trivs med att arbeta självständigt och innehar stor ansvarskänsla. Detta då du kommer få arbeta med varierande arbetsuppgifter, ibland med flera åtaganden samtidigt, där du själv ansvarar för att uppgifterna blir gjorda. Det är även av stor vikt att du som ansöker har lätt att samarbeta i team då du kommer arbeta nära kollegorna i ditt team i det dagliga arbetet.
OM DIG
Vi söker dig som sedan tidigare har arbetet med orderhantering eller administration. Du som söker tror vi är social, servicemedveten och stresstålig. Du besitter stora kunskaper inom Office-paketet då det används dagligen. För att lyckas i rollen som orderadministratör krävs vidare:
- Prioriteringsförmåga och servicekänsla
- Behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift
Det är meriterande om du har tidigare dokumenterad erfarenhet av SAP eller annat liknande system då moment i arbetet kräver god systemvana. Då rollen innehar en inriktning inom logistik ser vi det som meriterande om du som ansöker har en logistikbakgrund.
MER OM UPPDRAGET
- Start: Omgående
- Uppdragstyp: Konsultuppdrag
- Omfattning: Heltid
- Plats: Kungsholmen i Stockholm
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Claudia Klingsell på claudia.klingsell@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varför jobba på Andara Professionals?
Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor.
Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!