OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.
Om företaget:
Det här är en annons där kundföretaget inte framgår men som är världsledande inom sin bransch, du kommer vid inledande samtal med Bravura få reda på vilket kundföretaget är.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Customer Service kommer du att arbeta i en varierad och bred roll där du utgör en viktig länk mellan företagets representanter på fältet, kunderna och moderföretaget. Du ansvarar för att tillhandahålla service främst för företagets svenska kunder avseende teknisk rådgivning, kundsupport och orderadministration, men behöver kunna hjälpa till i alla företagets nordiska länder. Det är därför meriterande med kunskaper i annat nordiskt språk. En stor del av rollen innebär att assistera kunder vid orderläggning och ta emot produktfrågor, det innefattar även fysiska möten där du är representativ. Företaget erbjuder en bred variation av produkter och du får en grundlig introduktionsutbildning för att på bästa sätt kunna erbjuda kunderna utmärkt service. Vidare kommer du även att assistera företagets fältsäljare administrativt i företagets CRM-system, skapa offerter och arbeta med leveransbevakning. I din roll hanterar du även kampanjer och prisavtal.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
•1–2 års erfarenhet av en liknande roll inom kundservice eller orderadministration, meriterande med erfarenhet av tekniska produkter och/eller automatisering av processer och rutiner
•Flytande engelska, såväl i tal som skrift
•Goda kunskaper i Excel
•God systemvana, meriterande med kunskaper i SAP
•Tekniskt intresse är meriterande
Vi söker dig som har en väl utvecklad social kompetens och erfarenhet av att hantera flera kontaktytor både internt och externt via mejl och telefon. Som person drivs du av att vara behjälplig och ge kundservice samt har en god fallenhet för att etablera hållbara relationer. Vi ser också att du som söker trivs i en miljö där du får arbeta självständigt med ett stort engagemang som syns i din förmåga att ta ansvar för och driva ditt eget arbete framåt. Vidare är du anpassningsbar, noggrann och har skicklighet i att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Slutligen är du en glad och aktiv person som trivs med att tillhöra ett sammansvetsat team.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund