OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Resurs Bemanning erbjuder Personaluthyrning, Rekryterings- och Entreprenadtjänster.Vår affärside är att vara Sveriges bästa bemanningsföretag.Våra kunder är ett tvärsnitt av näringslivet.Vi har stora och medelstora börsföretag som kunder liksom multinationella företag, kommuner, landsting, statlig förvaltning och statliga företag, organisationer och stora och små företag i alla branscher. Till vår kund i Täby (Viggbyholm, bra kommunikationer!) som säljer högteknologisk elektronisk utrustning söker vi nu omgående en orderhandläggare/innesäljare på halvtid.Vi söker dig som har erfarenhet av orderhantering.Vi ser gärna att du har arbetat i SPCS Administration 2000 för att lättare komma igång med arbetet.Är du en utåtriktad och glad person som har arbetat med kundvård tidigare så är den här tjänsten rätt för dig! Uppdraget ska tillsättas omgående, är på halvtid och till en början under en tre månaders period.