OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet För kunds räkning söker vi nu en erfaren orderadministratör på 75 %. Kundföretaget är beläget på Liljeholmen och är en ledande leverantör av informationsteknik på den svenska marknaden. Som specialister på teknisk infrastruktur erbjuder företaget ett smart och flexibelt alternativ inom drifts- och förvaltningstjänster baserat på insourcing och specialiserad outsourcing. Företaget har specialistkompetens inom Systems Management och Service Management enligt ITIL. Företaget erbjuder sina kunder lösningar och tjänster genom hela livscykeln, från förstudie, design, arkitektur och implementering till support. Vi söker dig som har några års erfarenhet av orderadministration i en säljorganisation. Ett krav är att du behärskar Officepaketet till fullo och önskvärt är att du tidigare arbetat i Maconomy. I arbetsuppgifterna kommer du att ansvara för hela orderkedjan d v s boka ordrar, skicka orderbekräftelser, beräkna leveranser, sköta beställningar och vissa inköp. Du servar självständigt ett trettiotal säljare inom företaget. Dessutom vill vi att du har erfarenhet av fakturering. Som person bör du vara självständig och framåt. Du bör även kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi ser gärna att du trivs med tidvis högt tempo och har förmåga att strukturera upp din arbetsdag och att du har förmåga att prioritera uppgifter. För rätt person kan vi erbjuda en dynamisk och utvecklande tjänst i en sympatisk och flexibel organisation.