OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi skapar bättre levnadsvillkor för människor. Vi gör det genom att bidra till en mer hållbar framtid med våra tekniska innovationer. Vi älskar det vi håller på med och vi är väldigt bra på det vi gör. Men nu vill vi bli ännu bättre! Vi söker en Orderhanterare till Customer Service i Ronneby. Så, vad ska du göra idag?
Who you are
Vem är du?Eftersom hög leveranssäkerhet, rätt kvalitet och korta ledtider är viktigt för oss och våra kunder är du en person som är serviceorienterad, noggrann, strukturerad och resultatinriktad. Som person är du positiv med en god kommunikativ förmåga som trivs i ett högt tempo samt att samarbeta med andra.
What you know
Vad du kan?
Teknisk utbildning på lägst gymnasienivå eller motsvarande utbildning/erfarenhet inom industrin.
Erfarenhet av orderberedning.
Arbetet innebär många internationella kontakter varför goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt, är ett krav.
Vi erbjuder digVi erbjuder dig en utmanande tjänst i ett internationellt, öppet och vänligt klimat där vi hjälper varandra att utvecklas och att skapa värde för våra kunder. Tjänsten är ett ca 12 månaders vikariat med tillträde snarast.
För mer information om tjänstenPaola Kullman, Manager Customer Service, 0708-47 71 02Caroline Ambuhm, HR Partner, 0709 217 630
Facklig informationJohan Lilja, Sveriges Ingenjörer, 0709-36 68 49Ulf Johansson, Unionen, 0733-97 56 07
Välkommen med din ansökan senast 2017-05-08.
What about the job
Om jobbetInitiera orderavvecklingsprocessen, dvs ta emot order från säljbolag och kund (intern och extern), registrera dessa, skapa tillverkningsordrar och ordererkänna till kund. Koordinera mellan olika processer, celler och supportfunktioner.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ylva Ledin
Elin Lindquist
Åsa Ransmyr
+46 733665317
Madeleine Obradovic
046-366500
Kim Knudsen
709366521
Lina Johannesson
*
Lina Johannesson
Erik Schulz
Caroline Ambuhm
Annika Gummesson