Orderhanterare med kundfokus - Helsingborg

Orderhanterare med kundfokus - Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag.



Om tjänsten
För en rekrytering söker vi nu en orderhanterare med kundfokus till Helsingborg! Tjänsten kommer att innefatta kundansvar i form av att bygga nya och vårda befintliga kundrelationer, orderhantering och försäljning. Arbetet sker tillsammans med kollegor i ett mindre team. 

Ort: Helsingborg
Omfattning/varaktighet: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidare
Arbetstider: Dagtid

Arbetsområdet innefattar bl.a:


* Vårda befintliga kundrelationer samt hitta och skapa nya kundrelationer. Det sker genom regelbundna uppföljningar, säkerställande av kundnöjdhet samt genom att identifiera kundernas behov
* Hantera ordrar; samarbete med logistik- och produktionsteamet för att optimera orderflödet och lösa eventuella problem som kan uppstå under processen
* Försäljning; arbeta efter försäljningsmål och strategiskt planera aktiviteter för att uppnå dessa mål
* Hålla och delta i kundmöten
* m.m.


Vem är du?

* Vi ser gärna att du har högt kundfokus och trivs med ett socialt jobb 
* Tidigare arbetserfarenhet inom exempelvis försäljning/säljare, kundservice eller logistikadministration
* God datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem samt Office 365
* Körkort och tillgång till bil
* Flytande svenska och engelska i tal och skrift


Viktigast av allt anser vi är att du är en initiativtagande, driven och serviceinriktad person. Du tycker det är roligt med kundmöten och har ett strukturerat arbetssätt!

Låter det här som en passande utmaning för dig?
Varmt välkommen med din ansökan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på  042 21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2024
  • Ansök senast: 8 december 2024

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024