Orderhanterare med teknisk bakgrund

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Vår kund är en framgångsrik automationsleverantör med verksamhet världen över. Med fokus på professionalitet och förstklassig kundhantering har deras verksamhet växt och de söker nu en orderhanterare med teknisk bakgrund till sin säljavdelning. Är du en kommunikativ person med intresse för teknik, försäljning och administration? Värderar du en positiv arbetsmiljö med teamarbete och god laganda? Då kan du vara personen vi söker!

Arbetsuppgifter

Nu söker vi dig som har en teknisk utbildning och tidigare erfarenhet av kundhantering och/eller försäljning. Vi söker dig som trivs bra i en kundfokuserad roll där du får arbeta med orderhantering och sälj. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbete och du befinner dig i början av din karriär, kanske som nyutexaminerad från en teknisk utbildning, Du kommer att arbeta med offertförfrågningar och beställningar från företagets kunder. Du arbetar i ett positivt och engagerad team med bland annat följande arbetsuppgifter:

• Rådgivning och support till företagets kunder
• Orderhantering
• Offerthantering och reklamationer
• Leveransuppföljning

Din bakgrund

För att lyckas i rollen som orderhanterare söker vi dig som har en teknisk utbildning på högskolenivå. Du har ca 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är i början på din karriär. Goda kunskaper i Officepaketet, samt flytande svenska och engelska är ett krav.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är en serviceinriktad och engagerad person med tekniskt intresse. Du är en kommunikativ person som är bra på att samarbeta med andra och som trivs i ett drivande och ambitiöst team. Du tar ansvar för ditt arbete och har ett lösningsfokuserat arbetssätt med en positiv inställning. Utöver detta är du noggrann i ditt arbete även under arbetstoppar och du har ett ständigt fokus på att ge professionell rådgivning till dina kunder. Känner du igen dig i beskrivningen? Välkommen med din ansökan redan idag!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Tillsvidareanställning/Heltid/Älvsjö

Tillträdesdag

Enligt överenskommelse

Information

Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chansen till jobbet!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 26 november 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024