Orderhanterare sökes till livsmedelsföretag, Kungshamn

Orderhanterare sökes till livsmedelsföretag, Kungshamn

Arbetsbeskrivning

Trivs du med att arbeta i en administrativ roll? Är du en serviceminded person som tycker om att ha kundkontakt och vill utvecklas i en roll som orderhanterare/handläggare? Då har vi på Experis Finance en spännande utmaning för dig! Vår kund i Kungshamn söker en Orderhanterare som kan stötta back-office teamet i deras verksamhet. Låter detta som ett jobb för dig? Läs mer om konsultuppdraget nedan och skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Ort: Kungshamn
Start: Omgående
Omfattning: 80%
Uppdrag: Konsultuppdrag på initialt 6 månader

Arbetsbeskrivning

Vår kund söker nu förstärkning med en orderhanterare till sitt back-office team i Kungshamns. Som Orderhanterare kommer dina arbetsuppgifter innebära:

* Ta emot samtal i telefonväxel
* Administrativ hantering av olika order.
* Vara en central del i hela orderflödet- från beställning till leverans med en hel del kundkontakt via e-post och telefon.

Den vi söker

För detta konsultuppdrag är dina personliga egenskaper av stor vikt. Vi söker dig som är positiv, har en förmåga att organisera och prioritera arbetsuppgifterna på ett effektivt sätt samt är kommunikativ och tycker om att ha kontakt med olika människor. Du gillar att vara spindeln i nätet och är serviceminded i allt du gör. Du är en stresstålig person och gillar att arbeta i ett högt tempo, detta kommer vara en viktig del för att trivas på uppdraget. Du bör ha en god inlärningsförmåga och har lätt för att sätta dig in i processer och olika system. Om du sedan innan arbetat med orderadministration är detta meriterande. Att du även har en god systemkunskap ser vi som en fördel.

Kvalifikationer

* Gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi/administration
* Vi söker dig som bor i närområdet och har högst en timmes resväg till Kungshamn från bostaden
* Vi önskar att du har god datorvana, lätt för att lära dig system och goda kunskaper i Office
* Flytande i tal och skrift på svenska
* God kunskap i Engelska, både tal och skrift



Vad vi på Experis kan erbjuda dig:

Experis är ett av Sveriges största konsultbolag inom IT, Engineering och Finance. Vi är en av få bolag som samarbetar med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område. Som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och utvecklas. Vi erbjuder en trygg anställning med allt vad det innebär: månadslön, kollektivavtal, försäkringar m.m. Läs mer om hur det är att vara konsult på https://www.experis.se/swe/vart-erbjudande/konsult/

Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.

Vi har tyvärr inte möjlighet att emot ansökningar via mail, men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Specialist Julia Höglund på julia.hoglund@se.experis.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2020
  • Ansök senast: 14 maj 2020

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


Säljplanerare till Pågen

Säljplanerare till Pågen

1 november 2024

31 oktober 2024

31 oktober 2024