Orderhanterare till Ehrmann

Orderhanterare till Ehrmann

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Orderhanterare hos Ehrmann Sverige blir du en del av ett mindre team om tre personer som tillsammans får verksamheten att fortsätta växa i Sverige. Du kommer att få en bred och spännande roll med inblick i både säljsupport, marknadsföring, inköp och logistik. I det dagliga arbetet kommer du att ha mycket kundkontakt och utbyte med vårt externa säljteam. Det här är en roll som ger dig möjlighet att utveckla och bredda din erfarenhet och kunskap samtidigt som du bidrar med dina kunskaper inom kundservice och administration!

I din roll som Orderhanterare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Orderhantering
• Fakturering och uppföljning
• Kampanjadministration
• Uppdatering av prisfiler och masterdata
• Kundreklamationer

Tjänsten är ett konsultuppdrag på minst 7 månader. Det finns möjlighet att anpassa sysselsättningsgraden mellan 75–100%. Start för tjänsten kommer att vara i början på februari.

Om dig
För att lyckas i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av orderhantering och administration, men vill nu vidga dina kunskaper och ansvarsområden ytterligare. Det är väldigt meriterande om du har erfarenhet inom marknadsföring. Det är även meriterande om du har en utbildningsbakgrund inom administration eller företagsekonomi.

Det som utmärker dig är ditt starka självledarskap, din förmåga att ta egna initiativ och att arbeta såväl proaktivt som reaktivt. Den breda rollen kräver att du har lätt för att organisera, planera och strukturera upp ditt arbete och det faller sig naturligt för dig. Som person är du prestigelös och positiv och har lätt för att kommunicera med din omgivning.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av kundkontakt och orderhantering
• Erfarenhet av arbete i affärssystem
• Talar och skriver flytande svenska och engelska
• Behärskar MS Office Excel och Powerpoint

Erfarenhet av arbete i SAP eller liknande affärssystem är högst meriterande.

Om Ehrmann
Ehrmann Sverige AB startades 2019 och distribuerar idag mejeriprodukter till den svenska och norska marknaden. Huvudkontoret ligger i Lomma och förser kunderna med förstklassiga mejeriprodukter dagligen. Våra varumärken och produkter är uppskattade av konsumenterna. Ehrmann är en av Tysklands ledande tillverkare av mejeriprodukter med produktion på sju orter och över 2600 anställda i hela världen. Men en sak har alltid varit oförändrad genom alla generationer: den kärlek och omsorg som vi ger åt våra produkter. Nöjda medarbetare, nöjda affärspartners och nöjda konsumenter är de viktigaste tillgångarna och grundpelarna för ett framgångsrikt företag. Läs mer på https://www.ehrmann.se/

Om ansökan
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Axel Wrangel via Axel.wrangel@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Administration | Kundtjänst | Orderhantering | Orderhanterare | Malmö | Administratör | Kundsupport | Säljsupport

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2022
  • Ansök senast: 24 december 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


4 oktober 2024

2 oktober 2024