Orderhanterare till Höganäs

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne.  Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.


Är du intresserad av att jobba med orderhantering och säljsupport till vår kund i Höganäs? Passar egenskaperna strukturerad, ordningsam och noggrann in på dig? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Om tjänsten:
Till vår kund i Höganäs söker vi just nu en orderhanterare till ett löpande uppdrag. Tjänsten är på heltid och kommer att tillsättas omgående så tveka inte att skicka in din ansökan med en gång.

I tjänsten som orderhanterare ingår sysslor som att hantera kundorder, offerter och samtal ifrån befintliga samt blivande kunder. Arbetsuppgifterna kommer även vara löpande administration samt generella kontorsgöromål och intern service. Du kommer även bemöta kunder via telefon på ett trevligt och professionellt sätt.

Vem är du?
Personliga egenskaper som efterfrågas är att aktuell person är driven, engagerad och har en positiv attityd samt har en hög grad av uthållighet och har en god förmåga att arbeta självständigt. För tjänsten krävs det en hög servicenivå, telefonvana, erfarenhet av orderhantering samt en god administrativ förmåga.

Krav för tjänsten är:
- Att du är tillgänglig omgående
- Har administrativ vana
- Tidigare erfarenhet av orderhantering
- Arbetat i Office-paketet
- Erfarenhet av tidigare affärssystem såsom SAP, Visma eller liknande
- Språk svenska/engelska
- Meriterande med körkort B samt tillgång till bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats

Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.


Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Bemanning
  • Publicerat: 21 februari 2017

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024