OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
För kunds räkning söker vi en orderhanterare till ett framgångsrikt och internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är på deras nordiska huvudkontor i Stockholm. Detta är ett uppdrag vilket innebär att du blir anställd som konsult på MultiMind. MultiMind har funnits 13 år i branschen och lägger mycket fokus på att våra konsulter och jobbar ständigt med att hitta möjligheter på en spännande arbetsplats i en internationell miljö. Uppdraget startar 2 december 2013 och pågår i 3 månader, med möjligheter till förlängning.
Du kommer att ingå i ett team som arbetar med kända varumärken gentemot svenska kunder. Som orderhanterare har du många utåtriktade kontakter med både kunder samt transportörer och grossister. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot och administrera kundernas order. En del av dina arbetsuppgifter innebär även att administrera reklamationer med kreditering och debitering. Vi erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö.
Vi söker dig som har viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt har telefonvana. Det är till din fördel om du har viss erfarenhet av fakturering.
Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du tycker om situationer som ställer krav på problemlösningsförmåga samt att vara i en händelserik arbetsmiljö. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och datorsystem. Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i svenska och behärskar engelska utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det meriterande.
Företaget sitter i moderna lokaler med öppet kontorslandskap. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. I urvalsprocessen lägger vi stor vikt på att man är tillgänglig för nytt arbete 2 december. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44