Orderhanterare till kund i Malmö

Orderhanterare till kund i Malmö

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att hjälpa andra och trivs att arbeta i ett högt tempo? Är du administrativt skicklig och strukturerad i ditt arbetssätt? Då kan du vara rätt person för detta uppdrag!

Om tjänsten
Tjänsten präglas av högt tempo och god service med målet att ständigt överträffa kundens förväntningar. Som orderhanterare blir du ansiktet utåt mot kunder som ringer in, du hjälper dem direkt i samtalet och fördelar mer komplexa ärenden vidare till kollegor inom organisationen.

I din roll som orderhanterare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Hjälpa kunder med deras ärenden via telefon och chatt.
• Administrera ärendet i systemet under tiden du har kontakt med kund.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med start i oktober. Det är en god fot in och finns goda möjligheter till en långsiktig anställning. Du är stationerad på kontoret och arbetstiderna är 08:00-16:30.

Om dig
Vi söker dig som drivs av att ge högklassig service och gillar ett högt tempo. Det är viktigt att du har god telefon- och datavana då dessa är dina främsta arbetsverktyg. Det är högst meriterande om du har erfarenhet av kundkontakt via telefon i kombination med administration. Som person är du en problemlösare och effektiv i ditt arbetssätt. Du trivs med att arbeta strukturerat och vågar fatta beslut i kontakt med kund.

För att lyckas i rollen har du en förmåga att administrera och lösa ärendet parallellt som du har kontakt med kunden i telefon.

Viktigt för tjänsten är:

• Någon form av arbetslivserfarenhet inom service.
• Gymnasial utbildning
• Bra förmåga att kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift.

Vi kommer att lägga väldigt stor vikt vid personlig lämplighet.

Om rekryteringsprocessen
Observera att urval sker löpande, dröj ej därför med att skicka in din ansökan!

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Axel Wrangel via axel.wrangel@adecco.se.

Som en del i vår kvalitetssäkrade rekryteringsprocess kommer du att få utföra personlighets- och problemlösningstester. Det kommer i senare skede även genomföras bakgrundskontroller.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Orderhantering, kundtjänst, administration, Malmö, Skåne

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2022
  • Ansök senast: 1 oktober 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb