Orderhanterare till Lamisa teknik

Orderhanterare till Lamisa teknik

Arbetsbeskrivning

Söker du möjligheten att utvecklas inom kundservice och orderhantering på ett tekniskt företag? Lamisa Teknik söker just nu dig med god erfarenhet inom kundservice och med en positiv och nyfiken personlighet till rollen som orderhanterare. Om detta stämmer in på dig, tveka inte att ansöka redan idag – urval och intervjuer sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Som orderhanterare ansvarar du för att ta emot och hjälpa kunder med ordrar och förfrågningar. Du övervakar och hanterar dessa i företagets ärendehanteringssystem där du har koll på order- och informationsinkorgen. Du kommer att ha nära kontakt med företagets kunder där du svarar på deras frågor och funderingar över både telefon och mail. Alltid med ett positivt och professionellt servicemind där du visar att du gör det lilla extra.

Du kommer jobba dina dagar på kontoret i Vällingby intill Vinsta industriområde och dina arbetstider är måndag till fredag kl. 8 – 16:30. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Academic Work som ämnar att täcka en föräldraledighet. Möjlighet till förlängning finns. Som introduktion till tjänsten kommer du att gå bredvid nuvarande orderhanterare under dina första veckor samt få stöttning av en handledare och övriga kollegor.

Lamisa teknik är ett teknikföretag som producerar och säljer tätningar till svensk industri – läs mer om Lamisa tekniks verksamhet här:Tätningar till industri | Lamisa Teknik AB. På Lamisa blir du en del av ett glatt och hjälpsamt gäng vars största fokus är sina kunder. Rekryterande chef beskriver Lamisa som en trygg arbetsplats med familjeföretagskänsla där alla månar om varandra. Är du rätt person finns även möjligheten att stanna långsiktigt på bolaget och växa i och utanför sin roll.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot och hantera orders och förfrågningar från företagets kunder
- Hantera order- och informationsinkorgen i ärendehanteringssystemet
- Bemöta kunder på ett serviceinriktat sätt

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av kundservice från butik, kundtjänst, reception eller liknande
- Talar och skriver flytande svenska och engelska, då detta används dagligen i arbetet

Det är mycket meriterande om du:


* Har jobbat med teknikförsäljning i en tidigare roll, såsom butiker med teknisk inriktning
* Har erfarenhet av ärendehanteringssystem, gärna VISMA
* Har ett tekniskt intresse


Som person är du


* Glad och positiv
* Serviceinriktad
* Driven och nyfiken
* Ordningsam


Övrig information


* Start: Mitten av juni
* Omfattning: Heltid, föräldravikariat på 1 år
* Placering: Vällingby


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Som ett steg i urvalsprocessen kommer du att få göra två tester, ett logiskt test och ett personlighetstest. Testen är ett verktyg för oss att matcha rätt person med rätt position samt att driva en rättvis och inkluderande rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2023
  • Ansök senast: 29 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

2 oktober 2024