Orderhanterare till spännande bolag i Göteborg

Orderhanterare till spännande bolag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Har du en erfarenhet av orderhantering och redo för nästa utmaning i karriären? Intresserad av att arbeta i en internationell miljö? Då är uppdraget som orderhanterare något för dig!

Om tjänsten
Som orderhanterare hos vår kund kommer du bland annat att hantera och planera order till fakturering och flödet däremellan. Du kommer även arbeta med ordermottagning, säljsupport, leveransadministration och fakturering. Du arbetar tillsammans med ett gäng kollegor och arbetar nära företagets säljare. Du har löpande kontakt med kunder och besvarar frågor och beställningar via både telefon och mail.

- ordermottagning/orderhantering
- hantering av mejl och telefon
- stöttning av säljavdelningen

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet inom ordermottagning eller liknande och som trivs med att både skriva och tala engelska. Dina språkkunskaper och tidigare erfarenhet av ordermottagning gör det enkelt att sätta dig in i arbetet och ger nödvändig insikt i det dagliga flödet. Det är mediterande om du tidigare arbetet i affärssystemet SAP. Det här är ett jobb för sig som har en hög social kompetens, har en positiv inställning, noggrann och inte rädd för att hugga i. Din social kompetens gör att du trivs i sociala och livliga miljöer och värdesätter att arbeta i grupp.

Viktigt för tjänsten är:

- flytande engelska i tal och skrift
- arbetat med orderhantering
- erfarenheter av SAP
- erfarenhet av att arbeta med service

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Adecco är en av världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Är du intresserad ska du ansöka så snart som möjligt. Den här tjänsten är för framtida uppdrag vilket innebär att vi inte har ett specifikt uppdrag i åtanke. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna ansvarig rekryterare Evelina Hjortskog på Evelina.Hjortskog@adecco.se 

Välkommen att söka!

Sökord
Orderhanterare, order, ordermottagare, supply chain, admin, affärssystem

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2023
  • Ansök senast: 5 december 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024